Telefon

031 316 034 - Tomaž

Email naslov

Na poti do zadovoljnih zaposlenih in še boljših poslovnih rezultatov, vas loči neobvezujoč 15 minutni posvet.

Smile Live skrbi za dolgotrajno izboljšanje počutja različnih kadrov v posameznih podjetjih. Med tem, ko program Smile8 predstavlja osnovo za zdravo življenje, bodo vaši zaposleni v skupnosti v živo deležni še odlične družbe in najnovejših pristopov zdravega načina življenja.

Naše storitve temeljijo na znanosti.

Vaši zaposleni bodo deležni najnovejših pristopov učinkovite vadbe, aktualnih metod sproščanja in raziskav o razumevanju hrane ter gibanja. Spodaj lahko preverite, kaj vse izvajamo za vas in kaj vse se dogaja v on- line skupnosti.

Hitra integracija

Za dobrobit zaposlenih začnemo skrbeti že isti dan po potrditvi.

Human touch princip

Ker smo vsi samo ljudje, razumemo, da vsak posameznik rabi nekaj človeškega dotika. In skupnost je namenjena prav njim. Da nam povedo, kaj želijo, kaj bi spremenili in kaj jim morda primanjkuje.

Preproste rešitve

Do zaposlenih pristopamo na preprost, učinkovit in uporaben način. Izobraževanja na področju prehrane in hujšanja, ter izvajanja različnih metod gibanja na delovnem mestu.

Učinkovitost

Povečanje produktivnost in učinkovitosti, boljši team spirit med zaposlenimi, zadovoljstvo in veselje na delovnem mestu, ter manj odsotnosti zaradi bolnišk in bolezni je le nekaj prednosti, ki jih prinašamo pri SmileAtWork.

Naše storitve temeljijo na znanosti.

Vaši zaposleni bodo deležni najnovejših pristopov učinkovite vadbe, aktualnih metod sproščanja in raziskav o razumevanju hrane ter gibanja. Spodaj lahko preverite, kaj vse izvajamo za vas in kaj vse se dogaja v on- line skupnosti.

Hitra integracija

Za dobrobit zaposlenih začnemo skrbeti že isti dan po potrditvi.

Human touch princip

Ker smo vsi samo ljudje, razumemo, da vsak posameznik rabi nekaj človeškega dotika. In skupnost je namenjena prav njim. Da nam povedo, kaj želijo, kaj bi spremenili in kaj jim morda primanjkuje.

Preproste rešitve

Do zaposlenih pristopamo na preprost, učinkovit in uporaben način. Izobraževanja na področju prehrane in hujšanja, ter izvajanja različnih metod gibanja na delovnem mestu.

Učinkovitost

Povečanje produktivnost in učinkovitosti, boljši team spirit med zaposlenimi, zadovoljstvo in veselje na delovnem mestu, ter manj odsotnosti zaradi bolnišk in bolezni je le nekaj prednosti, ki jih prinašamo pri SmileAtWork.

Tedenski program

Vadba in gibanje na delovnem mestu ali doma

Urša, Ana, Matic in Daniel

Ker poznamo občutek zaposlenosti in težave pomankanja gibanja bomo poskrbeli da bo gibanje prišlo k vam. Za vas bosta skrbela Matic in Blaž, ki bosta izvajala različne metode vadb in treningov. Trening z lastno težo in le nekaj pripomočki, bo zagotovilo dovolj gibanja za boljše počutje in nasmeh na obrazu vaših zaposlenih.

*Odvisno od podjetja, je tudi možno sodelovanje z fitnes centri v okolju.

Tedenski program

Joga in meditacija

Brigita

Tradicionalne tehnike joge, ki združujejo povezovanje dihanja in giba, so nepogrešljiv del vsakega uspešnega podjetja. Skozi jogo se zaposleni naučijo tehnik sproščanja stresa, pravilnega reagiranja na posamezne situacije, tako v odnosu s sodelavci kot zunanjimi poslovnimi partnerji.

Kombinacija dihanja in jogijskih asan dvigne nivo življenjske energije. Skozi jogijske dihalne tehnike, ki so sestavni del vsake vadbe, se bodo naučili pravilnega dihanja. To pa je ključno v vsaki stresni situaciji s katero se posameznik sreča na osebni ali poslovni poti. Pravilno dihanje in telesna gibljivost na dolgi rok preprečujeta številne zdravstvene težave, kot so srčno-žilne bolezni, težave z dihali, padec imunskega sistema, težave s hrbtenico in druge bolezni sodobnega sveta.

Tedenski program

Korekcija drže in mobilnost na delovnem mestu

Uroš in Daniel

Bolečine v hrbtu, vratu in ledvenem delu hrbtenice so najbolj pogosti problemi sedečega življenja. Sedenje in negibanje je “novo kajenje”. Uroš skrbi za zdravo hrbtenico posameznika. Korekcija drže je proces, katerega bi se moral lotiti čisto vsak. Neaktivnost in prekomerna aktivacija določenih mišic lahko vodi do degenerativnih poškodb. Ne samo to, tudi do depresije in različnih kroničnih bolezni. Ni pa zadostno samoozaveščanje in moto “drži se pokonci”. Potrebno je sistematično razgibavanje, raztegovanje in krepitev šibkih in napetih mišic.

Do večje mobilčnosti, boljšega zdravja lahko s tedenskim programom naredimo veliko razliko v vsakdanu posameznika.

Mesečni program

Spanje - skriti potencial vsakega podjetja

Tomaž

Zavedam se, da je spanje osnova za življenje, dober spanec pa predpogoj za zdravo in kakovostno življenje. Za zaposlene pripravimo interaktivne delavnice o pomenu spanja. Kako spanje vpliva na delo, na produktivost, na počutje, na okolico, ... Predstavimo uničujoče posledice pomanjkanja spanja. Po želji uredimo indvidualne treninge spanja in odpravimo težave z nespečnostjo.

Osnovni program sestavljata 2 sklopa (po želji lahko tudi več). Vsak sklop traja približno 1 uro in vsebuje 3 teme: 
1. Sklop 
– Zakaj spimo in kaj se zgodi, če ne spimo? V kateri fazi spanja možgani počivajo, v kateri sanjamo in zakaj sanjamo. Kakšne so prednosti REM spanja in kaj zamujamo, če nas zjutraj zbuja budilka. Vpliv modre svetlobe na spanje (podrobneje o tem v drugem sklopu).
– Kako (ne)spanje vpliva na naše delo in okolico? Kaj se dogaja z možgani na delovnem mestu po neprespani noči? Kako lahko slab spanec vodje vpliva na celotno organizacijo? Zakaj smo leni, če ne spimo dovolj in ne obratno. Katere svetovne katastrofe so posledica nespanja? 
– Kaj lahko spremenimo takoj? Osnove spalne higiene. 10 konkretnih, uporabnih nasvetov, ki jih lahko začnemo uporabljati takoj.
 
2. Sklop
– Neizkoriščen potencial. Kako lahko z dobrim spancem povečamo produktivnost na delovnem mestu? Primeri dobre prakse. Preizkušamo mit: Če spimo dlje, lahko delamo manj časa. 
 Vpliv tehnologije na spanje. Socialna omrežja, TV, tablice in maili poskrbijo, da zvečer težje zaspimo. A vse ni slabo. Kakšne prednosti in možnost predstavlja razvoj novih tehnolgiji za spanje. Kje so prliožnosti? Kako so se tega lotili v NASI?
– Preden zaspim. Kako in katera hrana vpliva na spanje? Kaj DA in kaj NE početi pred spanjem.
 
Zaključimo z vprašanji, s pregledom individualnih težav s spanjem in koristnimi nasveti.
 
Sklopi so sestavljeni modularno, kar pomeni, da lahko katerokoli temo zamenjamo s katero drugo. Nabor ostalih tem je (po želji lahko pripravimo tudi 3 sklop):
– Kava. Kako in zakaj prežene spanec in utrujenost? Zaposleni spoznajo, kdaj je najbolj primern čas za pitje kave. Kaj se dogaja v možganih, da kava prežene utrujenost? Bolje kava ali čaj?
– Kako se naučim zbujati brez budilke? Predstavitev in implementacije tehnike “sleep restriction” (bolj primerno z manjše skupine) 
– Prehranska dopolnila in uspavalne tablete. Spoznajo katera prehranska dopolnila so primerna in zakaj se je treba izogibati uspavalnim tabletam.
– Kako spanje vpliva na vaš izgled, težo in imunski sistem? Dejstva o lepotnem spancu, debelosti zaradi nespečnosti. Kako spanje vpliva celo na cepljenje.
– Je dremež ok in kaj lahko nadoknadimo čez vikend. Predstavitev in implementacija tehnike “strateškega spanca na delovnem mestu”. Predstavitev tehnike “spanja na zalogo”.
– “Peak Sleep Performance” program.  Kako spanje pomaga pri regeneraciji telesa? V katerem delu dneva imamo največ moči? Zakaj Lebron James drema ped tekmo? Program je namenjen predvsem špotnikom in športnim organizacijam.
Za vodstvo
– Svetovanje vodstvu podjetja. Predstavitve pozitvnih praks podjetji, kjer so pomen spanja postavili med prioritete. Kako implementirati in spremljati program “SPANJE” in kakšne rezultate lahko pričakuje podjetje. 

Predavanja in delavnice izvaja Tomaž Bračko, mednarodno certificiran strokovnjak za spanje.

Mesečni program

Interaktivne delavnice za zdravo prehrano

Daniel & co.

Skupaj pripravljamo zajtrke, malico za v službo, kaj pojesti, ko sem cel dan v avtu, kaj naj naročim v restavraciji, ... Na področju prehrane, hujšanja ter gibanja je veliko zmede. Daniel je strokovnjak na področju učinkovitega prenašanja znanja na preprost, človeški in vsakdanji način. Vse kar zadeva zdravega življenskega sloga se da prilagodit na preprost in učinkovit način. Pripravili bomo tudi gradivo za vsakega zaposlenega, saj bo tako lažje sledil svojim ciljem in bil v podjetju bolj produktiven.

Sodelujemo tudi z zunanjimi sodelavci, strokovnjaki na svojem področju in jih za vas vključimo v naš program in vizijo ter rastjo vašega podjetja.

Mesečni program

Sodelovanje s priznanimi strokovnjaki

Organizacijska ekipa SmileAtWork

Zavedamo se, da ne vemo vsega. Zato v naši oziroma vaši skupnosti večkrat gostujejo priznani strokovnjaki s področja prehrane, fitnesa, gibanja na prostem, sproščanja, ... Morda dobimo še kakšno idejo od vas in k sodelovanju povabimo tudi strokovnjaka po vaši želji.

Pomembno je, da se zavedamo, da niso vsi kilogrami enaki. Pomembno je, da vemo, koliko od celotne mase nam predstavlja mišična masa, koliko maščoba in koliko voda. Za trenerje je pomemben podatek tudi visceralna maščoba – to je maščoba, ki se nahaja okoli organov in je zdravju izredno nevarna, ravno te maščobe pa se je najtežje znebiti.

To je le nekaj podatkov, ki igrajo ključno vlogo pri analizi telesa posameznika. In naša nova naprava EVOLT360, ki pove v kakšni formi si, kakšna je trenutna sestava tvojega telesa (mišična masa, maščoba, voda itd,…), omogoča izredno natančno analizo, hkrati pa izračuna še biološko starost, preračuna priporočen vnos kalorij. Redno spremljanje in analiziranje omogoča natančno spremljanje napredka in še hitrejše doseganje ciljev.

Delavnica

Osnove Fitnesa in pravilne izvedbe vaj

Daniel

Težko se je spraviti v fitnes. Še huje pa, če ne veš kaj delaš. Zato je Daniel znotraj programa Smile8, ki je namenjena čistim začetnikom, tako kot malo bolj izkušenim rekreativcem vključil vse osnove in tudi malo bolj napredne zadeve za pravilen pristop do vadbe in fitnesa. Pomembno je,da se zavedate in naučite kako izvajati glavne vaje. V fitnesu ali doma! Ne samo zaradi vadbe same, večjo vlogo imajo vsakdanji gibi katere se niti ne zavedamo. Znotraj programa boste našli pravilne izvedbe glavnih vaj, osnove anatomije, programe v fitnesu, osnove prehrane in še veliko več.

Znanje ali neznanje na tem področju ne igra bistvene vloge, če ne znate obdržati motivacije za celoten proces. Alenkine bogate petnajst-letne izkušnje kažejo, da se lahko vsak loti preobrazbe in zdravega načina življenja.

Mesečni program

Pilates

Urša

Pilates je izredno nežna in učinkovita vadba, s katero se utrdi in oblikuje svoje telo, ga razgiba in sprosti. Pilates tudi v zelo kratkem času pomaga do boljše telesne drže;
Značilno za to vadbo je natančno izvajanje vaj z mehkimi gibi, velik poudarek je na sprostitvi in naravnem, globokem dihanju. Z budnim duhom, ki skrbi za to, da misli usmerite v dogajanje v svojem telesu se veliko prispeva k pravilnemu izvajanju vaj.

Na poti do zadovoljnih zaposlenih in še boljših poslovnih rezultatov, vas loči neobvezujoč 15 minutni posvet.