Telefon

031 316 034 - Tomaž

Email naslov

Na poti do zadovoljnih zaposlenih in še boljših poslovnih rezultatov, vas loči neobvezujoč 15 minutni posvet.

Kosilo: Piščanec z rižem in brokolijem

🔥 469 Kcal ⏱ 30 min 👨‍🍳 enostavno

Bi kitajsko za kosilo? Ni treba, da greste v restavracijo. Piščanec, posut s sezamom, z rižem in brokolijem je odlična alternativa. Jed ima zelo malo maščob, a je sladka, kisla in malo pekoča. Odlična kombinacija okusov.

SESTAVINE (za 2 obrok):

  • Rjavi riž (100 g)
  • Brokoli (250 g)
  • Piščančja prsa (300 g)
  • Med (25 g)
  • Soja omaka (25 g)
  • Voda (45 g)
  • Koruzni škrob (5 g)
  • Ingver (po okusu)
  • Rdeči poper, zdrobljen (po okusu)
  • Sezam (ena žlica, 10g)
NAVODILA:
  1. Rjavi riž skuhajte po navodilih.
  2. Med tem, ko se riž kuha, narežite brokoli na manjša drevesca in jih kuhajte v reli vodi 7 do 8 minut.
  3. Piščančja prsa narežite na male koščke in jih popečite v ponvi. Dodajte malo vode.
  4. Za omako, zmešajte skupaj: med, sojino omako, vodo, koruzni škorb, ingver in rdeč poper.
  5. Omako dodajte piščancu v ponvi in pustite, da se kuha 10 minut oziroma tako dolgo, da piščanec absorbira vso omako.
  6. Posujte s sezamom, in vse skuapj postrezite na krožniku.
  7. Dober tek!

KALORIČNA SESTAVA (za 1 obrok):

  • 469 kalorij
  • 45,1 g beljakovin
  • 53,4 g ogljikovih hidratov
  • 6 g maščob