Ko pazite na kilograme in se odpravljate v restavracijo, velikokrat že vnaprej razmišljate o tem, da se boste mogli prekršiti, da tako ali tako ni na meniju drugega kot ocvrta hrana, da boste zopet morali jesti pomfri, pico ali pa sladico.

Slaba volja navadno sledi. Velikokrat si po pogovoru samih s sabo celo ne želite iti v restavracijo.

Biti na dieti in istočasno hoditi v restavracije ni lahko. Že zadnjič sem pisal o tem, pa vseeno se mi zdi pomembno še poudariti, da ko se odločite za spremenjeni lifestyle in način prehranjevanja, pri tem, ko izbirate restavracijo že vnaprej pomislite na sledeče:

✅ Na internetu pobrskajte za jedilnikom in se že doma odločite kaj boste jedli. Tako se izognete slabi volji v restavraciji.

✅ Če ugotovite, da katera izmed jedi nikakor ne ustreza vašim željam in planu prehranjevanja, jo skombinirajte z drugo jedjo – ni nujno, da morate poleg mesa jesti ravno pomfri, pa čeprav je tako zapisano na meniju. V večini restavracij bodo rade volje menjali vašo prilogo in vam postregli s pečenim krompirjem ali z zelenjavo.

✅ Sprijaznite se, da če se odločite za to, da boste svoje najbližje peljali na pico, tam najverjetneje ne boste dobili nemastnega zrezka in na pari kuhane zelenjave. Morali se boste znajti drugače in višek kalorij, ki jih boste dobili s pico ali pokuriti ali namesto pijače, ki bi jo sicer naročili, naročite vodo.

✅ Pazljivo pri pijačah.

Natakarji vam bodo vedno ponudili pijačo. Vode ne ponujajo, ponudijo vam hišna vina, v nekaterih restavracijah imajo celo vedno bolj priljubljeno hišno pivo. Če ste na dieti, pa se že pregrešite pri hrani, se poskusite odreči tekočim kalorijam. Teh je v pijačah ogromno.

✅ SLADICA?

Premislite o tem, kakšno sladico želite in, če je res potrebna. Če se ji ne morete upreti, s tem ni nič narobe, ampak v tem primeru naročite ali manjšo porcijo, ali pa jo podelite z osebo s katero ste šli na kosilo ali večerjo.

Ne glede na to, če ste na dieti ali ne, v restavraciji uživajte ob dobri hrani in dobri družbi.